Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řešení možné je. Váš starosta může iniciovat, aby Brno novelizovalo vyhlášku tak, aby ti psi mimo výběh opravdu volně běhat nemohli.

0 0
možnosti

Pes, když štěká, tak nekouše.

0 0
možnosti
Foto

Mám šestého německého ovčáka a když jsem byla dítě, měli jsme rezavého Míšu, taková ta směs mnoha pejsků.

Všichni byli moji miláčci, jak se říká o psech, největší přátelé, ale nikdy jsem jim nedůvěřovala tak, abych je nechala běhat po ulici.

Teď ten poslední Kárli, pro nás Basty, se mnou chodí na procházky často, obzvlášť na fotbal, který miluje. Několikrát jsme narazili na volně pobíhající psy, kteří po něm vystartovali a on je teď ke svému plemenu nepřátelský, což i pro mě je nepříjemné a raději změním trasu procházky, když vidím jak se čertí.

Je to nezodpovědnost majitele, nechávat psa volně pobíhat a řeči, že ten jeho ho vždy poslechne jsou nesmysl, protože někdy nastane situace, že i ten s nejlepším výcvikem udělá chybu, tak jako my lidé, někdy vybočíme z běžných kolejí.

2 0
možnosti

J96i86r53i 30T32i88c32h20y

24. 3. 2019 17:35

Jsem milovnik psu a zvirat vseobecne, rozhodne jsem proti pobihani psu na verejnych mistech, dokonce bych zakazal nektera nebezpecna plemena. Znate ty kecy, ze to neni pes, ale spatne vychovavajici pan. Samozrejme, ze je lepsi, kdyz kousne spatne vychovany trpaslik, nez "dobre vychovany" ptbul.

1 0
možnosti

Nic jako "nebezpečná plemena" neexistuje. I vy sám v příspěvku naznačujete, že to "nebezpečnost" není dána plemenem, ale výhradně stavbou těla. A poznámečka: dobře vychovaný pitbul vás fakt nekousne, tedy pokud ho na vás jeho pán nepošle jako na narušitele.

0 0
možnosti

Sám za sebe můžu konstatovat, že v případě přímého ohrožení nebudu váhat použít zbraň a klidně i chladnou. Zákon o nutné obraně hovoří jasně a pokud budu mít s sebou dítě, za které jsem jako jeho zákonný zástupce přímo zodpovědný, tak nejen že nebudu váhat, ale právě kvůli mé právní odpovědnosti za dítě ani nebudu mít na vybranou. A majitel se může třeba postavit na hlavu a napadnout mě, že mu zabiju psa. Jestliže bude zakouslý do mého dítěte, tak dál už nejede vlak.

Ale aby pejskaři zůstali klidní poznám dopředu, který pes chce útočit. Svoje děti jsem schválně nechal u malých psů a klidně i agresívních, protože kousnutí od malého psa se přece jen léčí lépe. Aspoň se naučily, že všichni psi nejsou kamarádi a že se před pohlazením nejdřív musí zeptat majitele. Na druhou stranu, když majitel nechá bez vodítka psa, který je velice obezřetný, pozoruje, dívá se tak v okamžiku rozeběhu k mým dětem je velké riziko, že se už nevrátí k majiteli. Toto riziko bere majitel dobrovolně. Já nikoho nenutím vodit psa bez vodítka, nota bene dobrmany, pitbully, stafordy atd...

1 0
možnosti

Tenhle výstřel je ale hodně zavádějící. Nejde potvrdit, ale ani vyloučit nedbalost, protože střelba byla večer. Takže myslivec mohl a nemusel dobře vidět majitele psa, mohl a nemusel vidět konkrétní plemeno, takže mohl a nemusel určit jestli byl výstřel adekvátní. Je to regulérní hluché místo, které se bude u soudu těžko dokazovat. Článek je z 21.3. tedy výstřel byl 21.2. Jestli večer bylo takové šero, tak majitelka asi neprokáže pochybení ze strany myslivce. Tohle je prostě riziko, když vezmete za šera psa daleko od zástavby na pole nebo do lesa.

1 0
možnosti
Foto

J96a29n 98Š38i78k

21. 3. 2019 16:42

Rozumím Vám. Měl jsem podobný problém. Mnoho pejskařů rádo dává na odiv lásku mezi nimi a svým psem. Hodně z nich to nevěřím. Pokud se takový pejskař často až nenávistně a agresivně chová k jinému člověku, stejně tak se, když ho nikdo nevidí, chová ke svému psu. Proto se některá zvířata chovají agresivně nebo nevypočitatelně. Karma

2 0
možnosti

Jako v téměř každém případě mezilidské interakce, jsou problémem lidé a ne psi.

11 0
možnosti

Jsem pejskař a vím, že je nemám nejlépe vychované, že nejsou 100% ovladatelní a proto chodíme na vycházky, kde jsou lidé na vodítku.

Bohužel jsem se nejednou setkal s lidmi, kterým vadí, že pes štěká. No, on toho totiž nic moc jiného neumí, co se zvukových projevů týká. A také je pravdou, že na dálku vycítí z lidí jejich strach a cítí se tímto strachem ohroženi. No a vrcholem inteligence potom je, když takový člověk, na kterého pes štěkne, začne poskakovat a máchat rukama. To psa fakt ullidní. Doporučil bych všem, aby zkusili mít alespoń nějaké zvířátko, možná by spoustu věcí pochopili.

Ale daleko větší problém mám s nezodpovědnými pejskaři. Jak jsem psal, chodím se psy na vodítku. Už dvakrát mi Bišonka napadli neuvázaní psi a pokaždé mě veterina přišla +- na 5 000,-. Pravda, od té doby co máme i Britušku, tedy fenu Berského salašnického psa a chodíme společně máme respekt a klid.

A vám nepejskařům, pokud na vás pes jenom zaštěká, a má při tom ocásek nahoru a nebo s ním vrtí, tak určitě nemá úmysl vám jakkoli ublížit a třeba je to jenom jeho forma vítání.

3 3
možnosti

Nepejskaři by měli mít asi nějaké školení, nejlíp povinné? Tříletému dítěti to mám vysvětlit jak?

1 2
možnosti

Pokud má pes náhubek, je to ještě dobré. I tak samozřejmě může být nepříjemné, když přiběhne, strčí do Vás nebo se v rychlosti opře tlapama a kolemjdoucího zašpiní.

A někdo se docela obyčejně psů bojí. Pes by měl být na ulici pod kontrolou.

O exkrementech psát ani nebudu, protože když jsem do jednoho před pár měsíci vstoupil, spěchal jsem a hodlal usednout do auta, nebyl jsem zrovna v "dobrém" rozmaru.

0 0
možnosti

Potíž je v tom, že lidi mají jen dvě ruce. A jestliže pejskař na procházce drží jednou rukou mobil u ucha a v druhé má cigáro, je zřejmé, že třetí ruka na vodítko a čtvrtá na sáček mu prostě chybí.

1 4
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
„Když prohrajete, nezapomeňte na tu lekci.“
 

Zde pracuji: https://www.autopujcovnavpraze.cz/

 

 

Seznam rubrik