Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak tak na Vás koukám, tak se divím, že pes se do Vás nezahryzl. Měl jste štěstí, že měl náhubek. Umím si představit, jakým tónem jste na jeho majitele vyjel. To je z článku cítit. Podobné typy jsem také zažil.

5 9
možnosti
Foto

A pokud by někdo z vás skončil v nemocnici, tak by to ovšem nebylo vinou psa. ;-(

1 3
možnosti
Foto

Dobré odpoledne, přišla jsem si pro mínusy. Čím více, tím lépe. Nejenže často chodím se psem bez vodítka a košík nedávám vůbec, ale na tom chodníku jezdím normálně na kole a byly doby, kdy vedle toho kola můj pes běžel. Ale tady je to jako na dědině. Zatím mi nikdo nenadává, možná proto, že já se taky do nikoho nes.... . A bylo by proč, ale člověk musí být tolerantní. Tam stojí auto blbě, že se nedá chodit, tam někdo smrdí s cigaretou, tam hraje hudba na plný pecky, ti zase už dva měsíce vrtají a nebere to konce... a co má být? Vždyť mě neubude. Jo, hovínka sbírám, ale jen tam, kde usoudím, že by mohla někomu vadit.

9 3
možnosti
JK

J12a88n 91K53o95m44á95r27e44k

20. 3. 2019 17:44

Tohle není o tom, že by se do vás někdo sra...Je to pouze o lidské ohleduplnosti. Když je někde chodník, tak je tam od toho, aby se po něm chodilo, ne od toho, aby po něm někdo jezdil na kole. Když má město vyhlášku, že pes má mít náhubek, tak nechápu, proč je to pro někoho takový problém? To je lenost nebo by to mazlíček psychicky nevydržel? Jinými slovy, protože všichni kolem dělají binec, tak já ho budu dělat taky...

6 0
možnosti

Tak na vesnicích, nebo satelitních městečkách je to ještě horší, s tím, že každý zde má psa, jehož živá váha nejde pod 20 kilo. A samozřejmě je běžné, že lidé své psy venčí v ulicích bez vodítka a také že je ten pes vůbec neposlouchá, skáče na vše a všude. Když těmto pejskařům v nadsázce odvětím, co by říkali tomu, kdybych takhle volně nechal po vsi běhat nějakou pumu nebo tygra, tam na mě nechápavě koukají, jako když mají čtyři třídy pomocný. Je to vše o chování, ohleduplnosti apod. tj. věci, které nás řadí spíše na východ, vůči kterému se spousta lidí tak ráda vymezuje;-)

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

A jak chcete Vámi nastíněná opatření zajistit? Krást se také nemá a nesmí a ono se nekrade? Policie nemůže být všude, nemusí se Vám to líbit, ale nic s tím nenaděláte.

0 0
možnosti
VB

Za čokla 5000 Kč ročně, na vodítku a z košem. Pokud ne, 20000 Kč.

1 1
možnosti
RM

sama jsem pejskařka, ale psa mám stále na vodítku, protože ač jsem přesvědčená, že by nikomu neublížil (má 4kg), tak nevím jak bude reagovat v jakékoli situaci. Když jsem měla dceru v hlubokém kočárku, tak k nám přiběhl velký pes a snažil se strčit hlavu do kočárku a očuchávat. No to jsem teda fakt vyběhla a paní pejskařka ať se nebojím, že on nic neudělá. To byl taky dost ostrý konflikt. Nikdy na něj nezapomenu.

14 0
možnosti
VF

Dobrý den. Považuji popsaný stav za totálně zablokovaný a neřešitelný problém. Je založen na principu bezohlednosti, arogance, sebestředné drzosti a všech jiných společensky nechutných vlastnostech. Stejný princip najdete v dopravě jak ze strany řidičů aut, cyklistů i chodců. Stejný princip najdete u kuřáků na zastávkách MHD a stejný princip najdete v různých tlačenicích ve frontách na cokoliv. Jezdíval jsem každý den do práce na kole v Praze po náplavce kolem Vltavy a o kolizích s volně pobíhajícími psy a jejich majiteli mám zážitků na román. V danou chvíli krize je vám houby platné že jste takzvaně "v právu". Buď jste poškozen, zraněn nebo v dopravní kolizi mrtvý a pak už je jakékoliv právo houby platné. A kdybyste psa zastřelil legálně drženou zbraní a hájil se, že jste se cítil ohrožen, budete v této společnosti, přetékající lidskými právy, odsouzen raz dva.

9 3
možnosti
Foto

Pokud byste psa zabil - zastřelil pouze za to, že se Vám připletl pod kolo a navíc na ulici plné lidí, tak budete odsouzen právem...

3 1
možnosti
ŠB

Chápu vás. Pracuji v centru Prahy a i u nás je chůze po chodníku občas adrenalinovým zážitkem. A když jdu s dětmi, učím je dávat pozor na "hovňousky", který je tam nepočítaně. I přes veškerou snahu úklidové firmy, která to čistí v podstatě denně (v rámci možností). Nevadí, že jsou po celé ulici koše s pytlíky, část pejskařů to prostě neřeší. V ulici je školka a těch učitelek je mi líto. A pejsci u nás lítají v pohodě bez vodítka i košíku a neřeší to ani MP. Vždyť přece pejsek. Začínám si čím dál tím víc myslet, že mít psa ve městě zavání nějakou diagnózou a že minimálně část pejskařů fakt není normální. Pes ve městě má dle mého volně běhat ve výběhu k tomu určeném nebo má být na vodítku a plně pod kontrolou majitele. Taky nechápu, proč musím svoje děti nechat očuchávat od velkých psů a řešit, zda si tento chce hrát nebo co vlastně chce. Minimálně oslintaný nechce být nikdo, o horším ani nemluvě. Ale to části pejskařů nevysvětlíte.

20 1
možnosti
Foto

Má to jeden háček - spočítej si, Štěpáne, kolik je v Praze oplocených výběhů pro psy...

1 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
„Když prohrajete, nezapomeňte na tu lekci.“
 

Zde pracuji: https://www.autopujcovnavpraze.cz/

 

 

Seznam rubrik