Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně voličům vadilo, že pan Drahoš má asi těžkou oční vadu, protože nosí silné brýle. To při výkonu prezidentské funkce vytváří daleko větší zábrany, než jakékoliv zdravotní neduhy pana Zemana.

Je možné, že pan Zeman dělá z novinářů pitomce, ale daleko větším pitomcem se volič musí cítit při čtení volebního lístku Jiřího Drahoše, kde je jméno a příjmení zabaleno v titulech, kterým konce není. Hlavně, že pan profesor Ing. DrCs. d.h.c. uvádí, že neudělal ve své kampani žádnou chybičku. Tolik sebevědomí žádný volič nemůže unést.

A Drahoš na rozdíl od Zemana odmítl vstoupit do KSČ.

0 0
možnosti
Foto

Ty otázky jsou možná zajímavé pro Vás, nás ale vůbec nezajímají.

3 7
možnosti
EJ

Neodpovim na Vaše položené otázky. Napíšu proč jsem nevolila Drahoše.

Mohu si to dovolit. Jsem stejně mladá jako tento kandidát. Takže něco

pamatují. Pocházel z učitelské rodiny. Už jeho otec musel být poslušný. Vyjížděl na západ. Nebylo to z toho, že byl geniální, ale že byl loajální. Před odjezdem důkladně proklepnut, po příjezdu vyslechnut. Kdyby se" pánům " nelíbil, po druhé by nevycestoval.

Nepřiznal se, že měl čisté lustrační osvědčení, o to se dříve už postarali jiní.

Na besedách odpovídal jak u zkoušek jako já,ze kterých jsem vyletěla. Nevím, poradím se, nejsem rozhodnut...... Představa, že takhle by odpovídal na mezinárodním fóru, byla děsivá. Nebo by při neznalostí napadal jiné státníky?

O tom, že nebyl sám sebou, ale loutkou v rukou jiných, nebylo pochyb. Stačí se podívat, kdo všechno se třásl na jeho vítězství. Sám Horáček přiznal " vybrali jsme slabého kandidáta". Pamatujte za 2 roky po něm neštěkne ani pes.

18 3
možnosti
Foto

Pan Drahoš údajně 2x odmítl vstoupit do strany a přesto mohl jezdit na západ. Pamatuji si, jak moje matka odmítla vstoupit do strany a musela odejít z místa vedoucí projekčního oddělení velkého pražského podniku. Poté pracovala jako řadový projektant v malé kanceláři v suterénu domu. Plat jí klesl tolik, že jezdila do práce dříve a jako vedlejšák zatápěla v kotli, aby se kanceláře vytopily.

5 0
možnosti
KP

Milý pane, Vaše otázky jsou poměrně zbytečné. Odpovědí by Vám mohly být výsledky voleb. Během uplynulých pěti let jsme byli svědky nikdy nekončících sprostot vůči panu prezidentovi. Nejslušnější běžná oslovení byla ovar či eman.Dozvídali jsme se jak děti na letním táboře hází na pokyn paní učitelky bláto na portret pana prezidenta. Vidíme nenávistné projevy rektorů vysokých škol a na to navazující nenávistné jednání řady studentů. nemá smysl pokračovat. Vše jistě víte sám.

Včera pan prezident řekl. Já nezapomínám. Já také doufám, že se sprostota vrátí zpět k autorům..a poněcovatelům nenávisti.

14 1
možnosti
VE

1. Jeho zdraví je špatné, jako prezident bude méně výkonný, ale tam kde bude něco potřeba někam posunout, tak to snad zvládne. I kdyby ne úplně dostatečně, stále lepší než kdyby to Drahoš posouval aktivně jinam. Předčasné ukončení mandátu pak řeší jiné volby.

2., 3. Sliby, neplní, je arogantní, taky mne to odpuzuje, stejně jako když je hrubý.

4. Okolí Zemana mi vadí

5. Myslela jsem, že k volbám nepůjdu, s tím, že budu fandit Zemanovi, jakožto menšímu zlu. Pak jsem si přečetla, jak argumentovala moje známá na facebooku proti volbě Drahoše a to mne posunulo k rozhodnutí jít volit.

Její argumentace je tady:

https://luf7.webnode.cz/proc-nevolim-drahose/

4 2
možnosti
VE

Ještě poznámka, k tomu co napsala známá - můj argument, navíc je ten, že Zeman je odpůrce imigrace lidí "kteří k nám nepatří". Merkelové dokázal říci "když si někoho pozvete, neposílejte ho na oběd k sousedům". Co by jí asi tak řekl Drahoš, že? Drahoš ve věci "vítání" mlží. Nejdříve podepíše výzvu vědců "uprchlíci musí být přijímáni a integrováni" ; přijmout 2600 uprchlíků (kvóta na jeden rok) není problém ... a pak jako korouhvička otáčí o 180 st. "nejsem vítač, jsem proti kvótám ..." - nevěrohodný v tématu které je dnes zásadní

7 0
možnosti
Foto

1) Věřím lékařům pana prezidenta.

2) Když Vás nazvou pitomcem, tak to vadí každému. Proto mnoho lidí nemá rádo tzv. pražskou kavárnu, která voliče Zemana častuje i daleko horšími výrazy. Vzpomeňte na vyjádření Halika.

3) Hrubost pana prezidenta mi vadí.

4) Mynář mi vadí, Ovčáček ne. Ten jen dělá svoji práci tak, aby byl pan prezident spokojen. Výsledek mi vadí, ale to je spíše vizitka pana prezidenta, ne jeho mluvčího. Vy také musíte pracovat podle zadání zaměstnavatele.

5) Lidi si prezidenta váží pro konzistenci názorů (ty zásadní), neúplatnost, obrovské zkušenosti, stabilitu. A proč jsem ho volil? Přes všechny chyby byl lepším kandidátem.

19 2
možnosti
MP

doporučuji si vzít skafandr. Letka hnojometů právě startuje

3 2
možnosti
Foto

Už jste i Vy přistál, že:-P

1 1
možnosti
DB

u některých lidí ve funkci je nutné se více dívat na podstatné a nenechat se zmást nedostatky ve sféře nepodstatné.

pan prezident Zeman je expertem na českou a světovou politiku, tedy osoba na svém místě a to i přes vytýkané nedostatky.

pan Drahoš nabízel jen slušnost a že si počká na analýzu, tu měl mít již dávno hotovou a měl ukázat jak rozumí politice...........

šlo totiž o následující volbu.....chtít za prezidenta člověka sběhlého v politice s občasnými výpadky v nedůležitých sférách........anebo člověka slušného ale v případě zvolení bez názoru, který se na všechno bude muset někoho ptát, protože vlastní názor nemá........

a jeho hlavní volební program ANTIZEMAN je prostě na budoucího prezidenta moc slabý........

pokud jste pro tu slušnostní loutku, kterou někdo vede za ručičku...... pak pan Zeman nemohla být vaše volba....

9 2
možnosti
Foto

Já nikdy nenadávám, ale odpověď je velmi jednoduchá. Miloše Zemana známe, ale rychlokvašky ne.

Kdyby proti Zemanovi kandidoval Klaus, Zeman by u mě prohrál. Ale druhého takového jako Klaus jsem bohužel nenašel.

13 3
možnosti
JZ

Já bych řekl, že míří spíš na ty pravověrné, kteří volí Zemana protože jim sedí, ne proto, že jim nic neříkají jiní kandidáti.

0 0
možnosti

Nemyslím, že se dočkáte něčeho jiného než nadávek, ale za blog karmaR^

6 8
možnosti
MV

M79i94l29a28n 45V30i39k

28. 1. 2018 21:24

uklepl jsem se ;-D, MINUS!

1 1
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
„Když prohrajete, nezapomeňte na tu lekci.“
 

Zde pracuji: https://www.autopujcovnavpraze.cz/

 

 

Seznam rubrik