Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P81e90t50r 63B70u58r22i39a90n

25. 4. 2018 14:21

Dobře napsáno, souhlas a karma. Díky za tu námahu dát to dohromady. Stálo to za to.

8 0
možnosti

:-)......Pane autore.....,rozpovídal jste se pěkně, ale podstatná část Vašeho blogu je mimo.

Zmíním se jen o Kostelecký uzeninách, protože je to můj kraj a dělají tam tři moji známí. Původní majitel krachoval, lidé bez výplat....konec. Koupil to....samozřejmě levně, teď má to úroveň.

Lidé spokojeni, kvalita výrobků odpovídá i ostatním masným závodům.Já kupuji výhradě výrobky z Kosteleckých uzenin, kupodivu jsem pořád zdráv, jako páv.

Pokud se týká platů....ti tři moji známí si nestěžují, ba naopak chválí: Různé bonusy, sociální podpora. Ten si dobrých pracovníků váží. V současné době zaměstnává asi 30 000 lidí, závody mu fungují. Tak asi svojí práci rozumí!

Víte kolik tu řádilo lidí, jak na Klondajku? Vytunelovali, nabalili se a pro lidi práce skončila. To by se Vám líbilo? !!!!!!

0 7
možnosti

.... Stando Nováku - už hodně dlouhý čas vás podezírám, že máte nad svou postelí Neburešovu podobiznu jako SVATÝ OBRÁZEK :-/. Vás nikdo a nic nezviklá, vy máte úplně jasno;-).Bohužel Rv.

8 0
možnosti

A. Babis a lide kolem nej nejsou urcite svati. Ale kdo z jeho krevni skupiny je? Rozebirat jen jej je natahnout si kalhoty po kolena a vyrazit na bal. Nevi se, zda to 'slajfka' jeho hrichu zachrani.

1 0
možnosti

Doba vyplodila dva svérázné jedince ! Miloš Zeman říká, (jiný článek), - Ne každý názor beru vážně. Já říkám - Miloše neberu vážně ! Vážně, zkoušel jsem to, vzdal, opravdu vážně - možné to není :-) ... Andrej Babiš taky hodně mluví, pak asi ten nejlepší vějíř okolo hnízda čapího - Můj nejlepší nápad - kdo to vlasní nevím - asi právníci, nebo holding, či snad děti, přísahám, aby byly zdravé ! K tomu dle povětrnostních podmínek změny názorů. Já osobně, své názory neměním ! Toto je katastrofa našeho národa ! Rozpad morálky - platnosti zákonů - populistický voluntarismus ! Svérázní jedinci - Spojte se ! Pak skutečně, bude lépe ! ... :-)

10 0
možnosti

J60i15ř80í 67F79o37g31e61l

25. 4. 2018 9:56

A nezbývá než si položit otázku. Kdy nastal rozpad politické morálky. Za Babiše? Tak určitě. to byste se musel vrátit hodně zpátky do doby Langerů, Topolánků, Kalousků a mnoha jiných.

2 8
možnosti

je toho hodně, já si to uložila ať mám pojistku před odstraněním a čas na vstřebání informací

3 0
možnosti

Dávám tomuto článku den, maximálně dva :-)

7 1
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
„Když prohrajete, nezapomeňte na tu lekci.“
 

Zde pracuji: https://www.autopujcovnavpraze.cz/

 

 

Seznam rubrik