Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neříkám, že je pravicový, ale to jistě ani p. Drahoš není.

3 0
možnosti
Foto

J19a10k40u77b 42R74o10t82h

14. 1. 2018 16:21

Napsal jste, že je víc pravicový, než D. A teď se kroutíte? Sám nerozumíte vlastním slovům?:-/

3 2
možnosti

Zeman Putin's slut!

Jeho techtle-mechtle s Putinem jsou mi nepochopitelné...

:-)

3 2
možnosti
Foto

No, tak máte slabé kombinační schopnosti.

3 3
možnosti
Foto

1) Fischer a Franc Zemana v druhém kole podpořili, to jsem dnes dokonce slyšel v jedné TV diskuzi.

2) Vyjádření Karla Gotta Parlamentní listy jednoznačně braly jako podporu Zemana: budu opět volit kandidáta, který se osvědčil jako reprezentant státu.

3 5
možnosti

Už jsem vám nejednoznačnost Gottovy "podpory" vysvětloval, ale vy to zřejmě budete tapetovat v každé diskuzi, do které vkročíte, že?

5 1
možnosti

Jsem pravicovým voličem. Je smutné, že musím v druhém kole M.Zemana, neboť je více pravicový než je doporučovaný téměř všemi pravicovými stranami p.Drahoš.

4 10
možnosti

Pokud by byl Miloš pravicový, pak já jsem panna Orleánská!

:-)

6 2
možnosti

J28i16r25i 17V76r81a40b44e63c

14. 1. 2018 14:59

Dá se jen souhlasit R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
„Když prohrajete, nezapomeňte na tu lekci.“
 

Zde pracuji: https://www.autopujcovnavpraze.cz/

 

 

Seznam rubrik