Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak (ne)byl donucen odkojený „androiďák“ a „okeňák“ koupit si iPhone

Asi mi raději dejte roubík do úst.Kdo by nechtěl iPhone? Úžasné apky, plynulost, žádné záseky, žádné problémy, vše jednoduché, bezpečné a UX… a být na odiv okolnímu světu. Aspoň na chvíli.

Mámo, já ti řeknu… APPLE je chrám

SMS od Alzy právě dorazila. Jedenáctka je připravena k výdeji. Zakleknout do bloků… Start! Těším se jak Hercules Poirot na čokoládu. Nemůžu se dočkat, až si ho rozbalím. Chtíč je silnější než já. Chci ho držet v ruce, pomazlit se s ním, cítit jeho vůni. Nejkrásnější věc, kterou Bůh stvořil, je iPhone. IPhone je plamen, který v očích žhne, iPhone, jak každý ví, je balzám hojivý… Eeeeeeee…? Co to kecám?

Zkouška nervů, léčba šokem

Konečně jsem doma a rozbaluji. Už v šalině jsem měl nutkání. Držím ho v ruce a…je to docela macek. Ten výřez není zrovna cool, na fotce to tak blbě nevypadalo. Ale co to? Nemůžu najít sluchátka, chybějící sluchátka u telefonu za 20 000 Kč? To přece není možné. Ani redukce na jacka. Zachovej mindfulness! Pátrám po nabíječce. U mobilu za takový love bych čekal rychlonabíječku, ale není tu. To snad není možné, si dělají prd*l. Testováno na lidech? Začínám být nervózní. Hlava mi říká: „Jasný! Ber to, jak to je, ty vole!“

Zapínám ho. Display vypadá skvěle. Sákryš, zapomněl jsem na SIM kartu. Chci ho vypnout, ale nejde to. Mlátím do stolu, hledám marně návod, ten mi taky nedali. Já toho šmejda vrátím. Podívám se na internet, Google mi musí pomoct (ještě že ho máme, kluka americkýho), ťukám, jak vypnout iPhone 11. Heuréka! Složitěji už to asi nejde, dvakrát krátce, jednou dlouze zmáčkneš různá tlačítka, ale je to funkční. Nasazuji SIM kartu a mobil znovu zapínám. Zkouším volat, funguje to. Nevídané. Jsem plně ponořen do mentálního výkonu.

Chci mít ukazatel baterie v %, nastavení baterie jsem našel, hledám, hledám, pořád hledám, možná bych hledal ještě teď, ale vzdal jsem to. Apple asi dělá mobily pro programátory a doufá, že si potřebné detaily doprogramují. Nerozumím tomu (proč si to nepřiznat).

Hodně používám hotspot. Zkouším ho zapnout, jednoduše přes jedno tlačítko jako na androidu to nejde, já jsem fakt lama. Pohraji si aspoň s ikonami, proč je to posouvání tak složité? Na androidu stačí položit prst, držet a lehce posouváte ikony kam potřebujete, není problém si udělat kopii do více složek, případně připnout ikonu kamkoliv na mřížku plochy, u iPhonu to nejde? Proč musím každou instalaci apky potvrzovat dvojklikem, pokud iPhone vidí můj ksichtík? Můj ksicht je pěknej prů*er, ale že by to rozhodilo i telefon? Hledám v nastavení změnu, ale marně, je to očistec… Chtěl bych být ptákem, oni nepotřebují návody, navigaci, tutoriál. Oni prostě ví. 

IPhone měl být lepší než sex, měl to být zážitek. Místo toho přišlo moje selhání. Ano, zklamal jsem. V mých rukou je to obyčejný mobil. Možná prachobyčejný. Byl jsem nenasytný, čekal jsem přespříliš, chmura se mě zmocnila. Vzal jsem na milost svoji milovanou S9, a nervičky zmizely, stresík rozpuštěn, jsem vyrovnaný, S9 je prostě lepší. No a když mě zase začne kapánek sr*t ta nepovedená baterka, vzpomenu si na iPhone a už jsem opět v klidu a míru.

Náš život neformují vnější okolnosti, ale naše vnitřní reakce na ně

Nejsem součástí hejna, mám „drobnou“ anomálií. Asi mě utlučou. Potřebuji si vyluftovat hlavu. Jsem prostě complicated, navždy ze mě bude zaostalý „androiďák“ a „okeňák“. Co tomu řeknou lidi, ta ostuda. Psst. Nikomu to neříkejte, ano?

 

Hezký domov

Autor: Ladislav Dvořák | neděle 13.9.2020 10:31 | karma článku: 20,24 | přečteno: 465x
  • Další články autora

Ladislav Dvořák

Na Ukrajině chceme mír!

Ukrajina není dokonalou zemí, ale která země je dokonalá? Válka je zlo, ale znamená vždy snaha o mír opravdový mír?

8.11.2023 v 15:18 | Karma: 22,31 | Přečteno: 575x | Diskuse| Osobní

Ladislav Dvořák

10 nejpodivnějších a nejbizarnějších muzeí, ve kterých jste nikdy nebyli

Muzea jsou obvykle spojována s historií, uměním a vědou. Některá muzea však překračují obvyklé hranice a ukazují bizarní a neobvyklé věci.

11.4.2023 v 8:50 | Karma: 18,50 | Přečteno: 1888x | Diskuse| Cestování

Ladislav Dvořák

10 nejneobvyklejších a nejzajímavějších objevů v archeologii

Archeologie je obor, který nás neustále překvapuje nečekanými a fascinujícími objevy. Od starověkých artefaktů až po dávno zapomenuté civilizace – archeologové neustále objevují nové důkazy, které zpochybňují naše představy o minu

10.4.2023 v 8:49 | Karma: 16,25 | Přečteno: 491x | Diskuse| Věda

Ladislav Dvořák

10 nejpodivnějších a nejunikátnějších hotelů, které musíte navštívit

Hotelový průmysl se neustále vyvíjí a vzhledem k velké konkurenci se hotely snaží vyniknout a nabídnout něco jiného, co by hosty zaujalo.

9.4.2023 v 20:47 | Karma: 9,82 | Přečteno: 392x | Diskuse| Cestování

Ladislav Dvořák

5 nejlepších softwarových nástrojů pro diagnostiku a ladění automobilů

Automobilový průmysl je stále více závislý na softwaru, protože moderní vozidla vyžadují ke správnému fungování celou řadu počítačových systémů.

8.4.2023 v 23:55 | Karma: 6,93 | Přečteno: 257x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1200x
„Když prohrajete, nezapomeňte na tu lekci.“
 

Zde pracuji: https://www.autopujcovnavpraze.cz/

 

 

Seznam rubrik